Cum scapam de dureri cu ajutorul unei mingi de tenis

Cum scapam de dureri cu ajutorul unei mingi de tenis

Durerile de spate sunt sacaitoare pentru multi dintre noi, din cauza pozitiei de pe scaun, la birou, a jobului pe care il facem sau a unor afectiuni mai vechi. Totusi, exista si remedii pentru aceste dureri.

De mii de ani obiectele rotunde au fost folosite in multe zone ale lumii pentru a detensiona muschii si a intinde articulatiile. Daca aveti nevoie de un masaj de relaxare sau de calmare a diferitelor dureri va puteti folosi de un astfel de obiect.

Masaj minge tenis

Masaj minge tenis

O minge de tenis poate fi transformata in cel mai performant aparat de masaj.

Masajul se va efectua prin presarea zonelor dureroase pe mingea de tenis, care este sprijinita pe un scaun sau pe podea. Mingea fiind realizata din cauciuc, va opune suficienta rezistenta pentru a va presa zonele dureroase ferm.

Va dor talpile? Iata ce trebuie sa faceti!

In cazul in care va dor destul de tare talpile si doriti sa le relaxati, este bine sa asezati mingea sub arcul piciorului descult si sa miscati talpa inainte si inapoi pentru cateva minute.

Daca va dor omoplatii, puteti sa va intindeti pe o suprafata tare si sa pozitionati mingea de tenis sub omoplat. Este recomandat sa apasati mingea cu puterea spatelui vostru si sa miscati inainte si inapoi pana simtiti ca durerea dispare.

Daca aveti dureri ale coloanei, este bine sa utilizati 2 mingi de tenis pe care le introduceri intr-o soseta. Legati sosesta la capat cu un nod puternic pentru ca mingile sa ramana in pozitie si asezati-va pe spate, asa incat sa pozitionati mingile sub coloana.

Va trebui sa ma miscati incet, asa incat mingile de tenis sa urce si sa coboare pe zona dureroasa a coloanei vertebrale. Daca va dor genunchii, este bine sa va asezati pe podea sau pe un scaun si sa puneti mingea de tenis in spatele genunchiului indoit, cat mai aproape de genunchi.

Cum procedati daca suferiti de torticolis?

Contractati muschii impotriva mingii, apoi relaxati-va muschii tot numarand pana la zece. Health24.com scrie ca este recomandat sa faceti intre 8-10 repetari, cu ambii genunchi.

Daca va doare spatele de la statul la computer, este bine sa asezati o mana pe mingea asezata pe masa sau pe podea, iar pe cealalta o plasati deasupra pentru a mari presiunea. Va trebui sa va pastrati pozitia un minut, si sa respirati cat mai adanc, iar mai poi sa miscati palma de la stanga la dreapta timp de 2-3 minute.

In cazul in care suferiti de torticolis sau de o contractura dureroasa a muschilor gatului, trebuie sa asezati cele 2 mingi stranse in ciorap la baza craniului, iar voi sa va intindeti pe o suprafata tare.

Va trebui sa dati din cap usor, timp de circa 60 de secunde, iar mai apoi sa va miscati capul dintr-o parte in alta ca atunci cand raspundeti negativ si sa repetati aceasta miscare de mai multe ori pentru a obtine rezultatele scontate.

Antrenamentul EMS reprezinta una dintre solutiile pe care le aveti la indemana pentru a scapa de durerile de spate si nu numai. Statul pe scaun timp indelungat sau adoptarea unei pozitii neadecvate a corpului poate duce, in timp, la afectiuni grave. Antrenamentul XBody intareste musculatura corpului, sustinand intreg scheletul osos. Mai mult, el nu pune presiune pe articulatii. Spre deosebire de antrenamentul la o sala de fitness obisnuita, antrenamentul de tip EMS permite sa lucrati zonele dorite ale corpului fara a fi nevoie sa lucrati cu greutati mari.
Iata ce variante de abonament v-am pregatit!

Spune-ti parerea!

comments